• قالب سبز
  • قالب سبز
  • قالب سبز

  تبليغات شما در اين محل


درباره وبلاگ

تقدیم به تمام دوستداران اهنگهای لری

موضوعات

آرشيو مطالب

نويسندگان

پيغام مدير
به وبلاگ بزرگترین مرکز دانلود اهنگهای لری خوش آمديد ...
قالب اين وبلاگ با به روزترين امكانات توسط جديترين مرجع قالب ، قالب سبز ساخته شده .
اميد است از وبلاگ من حداكثر استفاده را بريد .
با تشكر مدير : بزرگترین مرکز دانلود اهنگهای لری

 

 
دانلود نرم افزار Aiseesoft Registry Optimizer 3.1.10 برای پاکسازی رجیستری
Aiseesoft Registry Optimizer یک بهینه ساز فوق العادهاست که می تواند به حفظ یکپارچگی رجیستری ویندوز شما کمک بسیاری کند.تمیز کردن فایل های اضافی ویندوز ، تعمیر خطاهای موجود در رجیستری و… که آن هم به صورت رایگان صورت می گیرد.. همچنین می توان این نرم افزار را به عنوان یک محافظ حریم خصوصی در نظر گرفت.
 
دانلود نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر ACDSee Pro 6.2.212
ACDSee Pro یک نرم افزار در زمینه ی ویرایش، مدیریت و نمایش عکس به صورت حرفه ای به شمار میرود که در بین کاربران دارای محبوبیت زیادی است، نمایش با کیفیت بالا به کاربران این امکان را میدهد تا بتوانند عکس های خود را به صورت حرفه ای ویرایش نمایند، این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های تصویری (بیش از 100 فرمت) پشتیبانی می کند و همچنین قابلیت تبدیل فرمت های مختلف را به هم دارد.
 

 
نرم افزار Blu-ray Ripper یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه ی ریپ دیسک های Blu-ray به حساب می آید، شما می توانید به کمک آن تمامی ویدئو های محبوب خود را به صورت حرفه ای به فرمت دلخواه خود در آورید. این نرم افزار دارای قابلیتی است که وقتی که شما در حال ویرایش فیلم هستید می توانید تغییراتی مثل تنظیم نمودن نور را در دستور کار خود قرار داده و سپس عمل تبدیل را انجام دهید.
دانلود نرم افزار OnOne Perfect Resize 7.5.1 برای زوم بی نهایت تصویر
Perfect Resize 7.5 اندازه ی عکس های شما را افزایش می دهد. سریعتر از هر زمان دیگری شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا بدون از دست دادن کوچکترین کیفیتی ،شاهد جزئیات فراوان در عکس خود باشید.شایان ذکر است داشتن این نرم افزار نیازمند یک سیستم سخت افزاری متوسط رو به بالا است.
تغییر اتوماتیک عکس های دسکتاپ
 
 دانلود نرم افزار Automatic Wallpaper Changer 4.10.33 برای تغییر خودکار عکس پس زمینه
Automatic Wallpaper Changer یک نرم افزار تغییر اتوماتیک عکس های پس زمینه ی دسکتاپ است که به کاربر این امکان را میدهد تا لیستی از عکس های خود را تهیه کرده و با تنظیماتی همچون تغییر نور و اندازه و … جلوه ی زیبا تری به دسکتاپ خود دهد. همچنین علاوه بر حالت اتوماتیکی که این نرم افزار در خود دارد قابلیت این را به کاربر می دهد تا بتواند با استفاده از کلید های میانبر هم عکس های پس زمینه را عوض کند.
 
دانلود نرم افزار مبدل Redfield Sketch Master 3.33 عکس به نقاشی در فوتوشاپ با پلاگین
نرم افزار Redfield Sketch Master یک پلاگین برای فوتوشاپ است که به کاربر این امکان را می دهد تا عکس مورد نظر را با توجه به ابزار هایی که در اختیار وی گذاشته است تبدیل به نقاشی کند. شما با ابزار هایی نظیر زغال، مداد، جوهر، رنگ پاش و … که در اختیار دارید میتوانید عکس مورد نظر را به شکل دلخواه خود در اورید و ان را ویرایش کنید.
 
 
دانلود نرم افزار  Ashampoo Music Studio 4.0.5 برای ویرایش و مدیریت فایل های صوتی
شنیدن یک موسیقی ان هم با کیفیت بالا همیشه لذت بخش بوده و هست، حال اگر بتوان ان موزیک را در هر پلیری گوش داد لذت ان را دو چندان می کند. Ashampoo Music Studio یک نرم افزار در زمینه مدیریت و پخش فایل های صوتی است که به کاربر این مکان را میدهد تا فایل صوتی خود را تبدیل، ویرایش و مدیریت کند.
 
 
     نويسنده : پوریا سهرابی        دسته : <-PostCategory->        16:17 - دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,        بازديد :              
نرم افزار های کامپیوتر

 

MegaView نام نرم افزار همه فن حریفی است که بعد از بارگزاری و کار کردن با آن متوجه خواهید شد یکی از قدرتمدترین نرم افزارهای مدیریتی و پخش کننده را در اختیار دارید که می توانید از تمامی امکانات موجود در ان تنها با کلیکی ساده بهره مند شوید. این نرم افزرا یک بسته نرم افزاری جامع و کامل در زمینه پخش تصاویر ، فایلهای مولتی مدیا و فرمت های نوشتاری و Office می باشد. به طور کلی می توان گفت که بوسیله این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا انواع فرمتهای صوتی ٬ تصویری ٬ فایلهای آفیس ٬ پاورپوینت ٬ صفحات وب ٬ فایلهای PDF و تقریبا هر فرمتی که در سیستم خود دارید را مشاهده کرده و از امکانات این نرم افزار لذت ببریید. چنانچه در سیستم خود فایل تصویری و یا مولتی مدیا نیز دارید و از سردرگمی آنها خسته شده ه اید ، می توانید مدیریت و مرتیب کردن آنها را به MegaView بسپارید و به این سر درگمی خاتمه داده ، فایلهای خود را سر و سامان دهید. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تصاویر را در کامپیوتر خود مدیریت و سازمان دهی کرده ، چنانچه لازم بود آنها را ویرایش کرده ، و همچنین قادر خواهید بود فایلهای اجرایی مالتی مدیا از آنها ساخته و در نهایت آنها را در سی دی و یا دی وی دی مورد نظر خود آرشیو کنید.

Understanding English Speech نام مجموعه آموزشی بی نظیر متشکل از ۱۰ دی وی دی می باشد که به شما کمک می کند تا صحبت ها و مکالمه های به زبان انگلیسی را بهتر درک نمایید. اگر تمایل دارید تا صحبت های انگلیسی را بهتر متوجه شوید ، این بسته آموزشی برای شما ساخته شده است ! شما بوسیله این مجموعه می توانید صحبت هایی که در آن وجود دارد را بشنوید و سپس از شما خواسته می شود تا صحبت های گفته شده را تایپ نمایید و نرم افزار به این ترتیب ایرادهای شما را می گیرد. همچنین می توانید بوسیله یک میکروفون ساده ، طرز تلفظ و گفتار خود را با صدای اصلی که مکالمه را انجام می دهد به طور کامل و حرفه ای مقایسه نمایید. هر یک از این ۱۰ مجموعه با ۲ تلفظ امریکایی و بریتانیایی آماده شده و شما بر حسب نیاز خود می توانید از آن ها استفاده نمایید. یکی از ویژگی های بسیار عالی این مجموعه این می باشد که ۲ تلفظ امریکایی و بریتانیایی ، توسط مردم کشورهای مختلف دنیا صورت می گیرد. این ویژگی باعث می شود تا با طرز انگلیسی صحبت کردن مثلا یک فرد فرانسوی آشنا شوید و بتوانید آن را به طور کامل درک نمایید. گویش هایی که در این مجموعه گنجانده شده شامل انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، مجارستانی ، ایتالیایی و پرتغالی می باشد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت بین دانلود دریافت نمایید.
 
مشاهده و اجرای فایل های فلش با Adobe Flash Player 10.2.152.32

Adobe Flash Player یک کلاینت Runtime با کارایی بالا، سبک و روان می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. این ابزار، برنامه های کاربردی تحت وب را بصورت نهایی (Front- end) نمایش می دهد، واسط های کاربری وبسایت را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد، تبلیغاتهای آنلاین را بصورت تعاملی و جذاب نمایش می دهد و انیمشن های کوتا و بلند را نیز به کیفیت عالی برروی مرورگر شما نمایش می دهد. Adobe Flash Player به شما اجازه می دهد تا محتواهای جذاب وب را مانند بازی ها، ارائه های تجاری، تبلیغات و غیره را مشاهده نمایید، این بسته شامل تنها فلش پلیر و فرآیند نصب مستقل آن می باشد، از لحاظ فنی این برنامه Flash Player ActiveX Control می باشد و تنها قادر به نمایش فایل فلش در داخل مرورگر شما می باشد.
قابلیتهای کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player 10.2.152.32 :
  • نمایش محتوای فلش با کیفیت عالی برروی مرورگر وب شما
  • اجرای بازی های آنلاین، نمایش تبلیغات ، بنرها و انیمشن های تحت وب
  • قابلیت نصب برروی سیستم عامل، مرورگر و گوشی های موبایل برای نمایش محتوای فلش
  • نصب شده برروی بیش از ۷۰۰ میلیون رایانه دسکتاپ متصل به اینترنت و گوشی موبایل
  • فراگیرترین پلتفرم در سرتاسر دنیا (فلش)
  • رایگان بودن
و…

نرم افزار Kristanix Software ImageBadger Deluxe ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل تصاویر به فرمت های مختلف تصویر می باشد که کار شما را در تبدیل، فقط با زدن یک کلید راحت کرده است. این نرم افزار با اضافه شدن به منوی کلیک راست، به شما امکان تبدیل تصاویر را بدون نیاز به مراجعه به نرم افزار های دیگر می دهد. این نرم افزار به صورت اتوماتیک تنظیمات مورد نظر شما را بر روی تصاویر اعمال می کند. حتی افرادی که در زمینه ی کار با نرم افزارهای مربوط به تصاویر مبتدی هستند می توانند بسیار ساده با این نرم افزار کاربردی تنظیمات مورد نظرشان را بر روی تصاویر انجام و کیفیت عکس را افزایش دهند. در طول برنامه پیغام هایی مشاهده خواهید کرد که شما را به سوی هدف مورد نظرتان راهنمایی می کند.
با این نرم افزار خیلی راحت و تنها با ۲ کلیک می توانید فرمت عکس را تغییر دهید. همچنین شما با این نرم افزار منحصر به فرد قادر خواهید بود تنظیمات خود را بر روی تصاویر با طیف گسترده ای از فیلترها مانند تغییر اندازه ی عکس، چرخاندن، میزان روشنایی و … انجام دهید. با این نرم افزار دیگر نگران اتلاف وقت خود در زمینه ی کار بر روی عکس ها نباشید و خیلی راحت و فقط با کلیک بر روی دکمه ی Go در کمترین زمان ممکن تنظیمات دلخواه خود را بر روی عکس ها پیاده کنید. هنگامی که بخواهید دسته ی زیادی از عکس های خانوادگی خود را به یک پسوند دیگر تبدیل کنید و یا کیفیت آنها را بهبود ببخشید و یا کار خاصی دیگر انجام دهید این نرم افزار می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. از نکات مثبت و منحصر به فرد این برنامه که آن را از سایرین ممتاز می کند تعداد پسوند های زیادی است که پشتیبانی می کند.

آرزوی هر کاربری است که بتواند به سادگی فیلم هایی را که در آرشیو خود دارد مورد ویرایش قرار دهد. شاید در ابتدا این کار سخت به نظر برسد، اما در دنیای مجازی رایانه نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند که کار کاربران را تا حدودی برای ویرایش فیلم ها ساده می کنند. در این میان دو نرم افزار هستند که به نوعی رهبری این ابزارهای ویرایش را بر عهده دارند. Adobe Premier و Corel Video Studio این دو نرم افزار می باشند. نکته ای که در مورد این دو نرم افزار اهمیت دارد این است که Corel Video Studio محیط کاربری بسیار ساده تری دارد و کار با آن نیاز به آموزش خاصی ندارد و به سادگی می توان کار با نرم افزار را آموخت.
Corel Video Studio تا چند نسخه قبل با نام Ulead Video Studio عرضه می گردید اما از زمانی که کمپانی معروف Ulead جزیی از خانواده Corel شد دیگر با این نام عرضه می گردد و مطمئنا همکاری این دو کمپانی بر قدرت این نرم افزار خواهد افزود. برای توصیف این نرم افزار باید این طور مطلب را بیان نمود که کاملترین ابزار برای ویرایش و ساخت فیلم ها با بهترین کیفیت ممکن که بتواند تقریبا تمامی خواسته های کاربران را برآورده نماید Corel Video Studio نام دارد.
ابزاری با داشتن Template های متعدد و زیبا برای سلیقه های متفاوت می تواند فیلم ها را با هر فرمتی تا بهترین کیفیت ممکن یعنی Blu-ray ویرایش نماید. می تواند فیلم ها را میان افراد به اشتراک گذارد یا این که در سایت معروف Youtube آپلود کند. قادر است همان فیلم ها رابا iPhone هم به اشتراک گذارد.از صدای های با کیفیت دالبی دیجیتال پشتیبانی می کند، صداها را با بهترین کیفیت و با هرفرمتی که کاربر بخواهد ضبط می کند. می تواند صداها را هم با فیلترهای موجود ویرایش کند و صداها را از لوح های فشرده Import کند.قابلیت Capture کردن فایل های ویدئویی را از دوربین های دیجیتال، موبایل ها و انواع دستگاه های پخش و جتی DVD ها نیز دارد با همان کیفیتی که ضبط شده اند.افکت های متنوع و متعددی برای اهداف و سلیقه های مختلف در خود جای داده است که برای زیبایی کار ویرایش می توان به آن ها پناه آورد. قادر به ساخت لوح های فشرده قابل اجرا در انواع دستگاه های پخش است. Corel Video Studio می تواند Slide Show هایی زیبا ار تصاویر تهیه نماید. از فرمت های مختلف به طور کامل پشتیبانی کند و در یک کلام یک آچار فرانسه باشد برای کاربران مشتاق به ویرایش فیلم ها . اما از همه این صحبت های که بگذریم با Corel Video Studio می توان به سادگی فیلم های ساده ای را هم ساخت. یعنی فیلم های دلخواه را با Capture کردن و قراردادن تصاویر دیگر در کنار آن ها به صورت دلخواه به فیلمی دیگر تبدیل نمود. سومین قابلیت مهم این ابزار ساخت فیلم های DVD می باشد که با بهترین حالت ممکن و با افکت های مختلف به صورت Wizard تهیه و آماده کنید و در یک کلام یک ابزار فوق العاده که دستیار بسیار مناسبی برای تدوین گران حرفه ای و مبتدی می تواند باشد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Corel VideoStudio Pro X4 v14.0 :
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری
- ارسال فایل ها به گوشی های تلفن همراه
- به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری
- قابلیت ارسال به سایت Youtube
- قابلیت دریافت فایل ها صوتی از دوربین های دیجیتال
- قابلیت ساخت لوح های فشرده به صورت مالتی مدیا
- افکت های متعدد و متنوع
- ویرایش صداها
- ضبط صدا با فرمت های مختلف
- پشتیبانی از دالبی دیجیتال
- پشتیبانی از فرمت Blu-ray
- ذخیره با بهترین کیفیت ممکن و با هر فرمت دلخواه
- طرح های آماده زیبا و متنوع
- ساخت فیلم به آسانی
- قطعه قطعه کردن یک فیلم به سادگی
- ساخت فیلم های DVD با بهترین کیفیت
- محیط کاربری فوق العاده زیبا و جذاب
- سادگی کار با نرم افزار
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
و …
قابلیت های جدید در این نسخه :
- امکان استفاده اجرا بخش های مختلف ویدئوها به صورت صحنه آهسته
- قابلیتی به نام Time-Lapse برای عکاسان حرفه ای
- واسط کاربری انعطاف پذیر نسبت به قبل
- امکان رایت و ساخت دی وی دی ها با کیفیت HD
- افزایش سرعت و کارآیی نرم افزار به واسطه سازگاری با CPU و GPU ها
- امکان ساخت فیلم های سه بعدی
و …

AV Voice Changer نرم افزاری است که به کمک آن می توانید به تغییر صدای خود در هنگام چت کردن و … بپردازید. و افکت های گوناگونی که این نرم افزار بر روی صدای شما می گذارد قادر خواهید بود صدای خود را به شکل های مختلف تغییر داده و در زمینه های مختلفی مانند : صدا گذاری بر روی کلیپ های تصویری، گفتگو صوتی در محیط های چت و جلوگیری از فاش شدن هویت اصلی شما، فرستادن Email های صوتی و … استفاده کنید. به وسیله نسخه Diamond این نرم افزار با بهره گیری از محیطی حرفه ای و پیشرفته و با استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه بسیاری که به صدای شما می دهد حتی می توانید صدای خود را صدای بازیگران مشهور سینما و یا دیگر افراد مشهور تبدیل کنید. و یا می توانید از طریق این نرم افزار بسیار جالب صدای خود را شبیه به یک زن و یا مرد ، بچه کنید و به صدا گذاری بر روی فیلم مورد علاقه خود بپردازید .
قابلیت های کلیدی نرم افزارAV Voice Changer Software Gold Edition 7.0.37 :
- دارای خروجی صدا با کیفیت بسیار بالا به وسیله تغییراتی که در صدا ایجاد کرده و افکت هایی که به آن می دهد.
- توانایی وارد کردن و مقایسه بین صدای افراد مختلف و همسانسازی آنها.
- توانایی ایجاد تغییرات کلی در صدا و تبدیل صدای کاربر به صدای مرد، زن و انواع حیوانات.
- توانایی ضبط کردن صدا از دیگر وسیله های خارجی و افکت گذاری بر روی آن.
- کاملا سازگار با انواع برنامه های اینرتنتی در ضمینه چت و گفتگو های صوتی از جمله : YIM, AIM, MSN, Google Talk, ICQ, Paltalk, Net2Phone .
- دارای equalizer ها و ابزاراتی پیشرفته برای حذف Noise و بهبود کیفیت صدا.
- دارای بیش از ۱۰۰ ها افکت برای ایجاد تغییرات در صدا.
- دارای مجموعه ای از صداهای افراد مشهور و گرفتن صدای کاربران و همسان سازی صدای کاربر با افراد مشهور و به عبارت دیگر تقلید صدای آنها !
- دارای ظاهری ساده و کاربرپسند و در عین حال حرفه ای.
و …

مجموعه ۲۰ آهنگ اس ام اس جدید و فوق العاده زیبا در سایت در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند . هم اکنون می توانید این رینگتون ها را از سایت بین دانلود دریافت کنید.

 

 
FL Studio 11 یک نرم افزار کامل در زمینه ی ایجاد موزیک می باشد که توسعه های بیش از ۱۴ سال این نرم افزار و آپدیت های رایگانی که برای آن عرضه شده است را یکجا به ارمغان می آورد. هرچیزی که شما برای آهنگ سازی، تنظیم موزیک، ضبط، ادیت، میکس و مستر حرفه ای موزیک نیاز داری را در خود جا داده است. FL Studio 11 سریعترین راه برای انتقال آنچه از ذهن شما می گذرد به اسپیکرهای کامپیوترتان می باشد. نسخه جدید این نرم افزار قابلیت کار کردن بدون نیاز به موس و بر روی صفحه های لمسی می باشد که از قابلیت Multi-touch نیز برای راحتی بیشتر کاربران پشتیبانی می کند. Playlist نرم افزار از ۹۹ ترک به ۱۹۹ ترک افزایش پیدا کرده است. توسط پورت ورودی MIDI می توانید قابلیت ارتباط بین کنترلرهای خود برقرار کنید و بسیاری از ویژگی های جدیدی که در این نسخه از نرم افزار قرار گرفته است.
Image Line FL Studio Producer Edition 11.0.0 برترین نرم افزار آهنگ سازی Image Line FL Studio Producer Edition 11.0.0
 

موتور بازی سازی یونیتی یکی از بهترین و ساده ترین برنامه های ساخت انواع بازی های ۳D می باشد که امروزه در کشور خودمان نیز شاهد ساخت بازی هایی با این انجین هستیم . برای شما علاقه مندان به این برنامه ، مجموعه ای از محیط های آماده یونیتی را آماده کرده ایم که با کمی شخصی سازی و تغییر ، می توانید از آن ها در امور بازی سازی استفاده کنید و در کم ترین زمان اولین بازی خود را بسازید ! برای استفاده از این پک لازم است با برنامه ی یونیتی کار کرده باشید . امیدواریم از این پک نهایت بهره را ببرید .

Unity Big Environment Pack دانلود مجموعه محیط های آماده یونیتی Unity Big Environment Pack
 

 
 
DriverPack Solution مجموعه از درایورهای سخت افزارهای کامپیوتری است که بیشتر با نام Auto Driver شناخته شده است و توسط شرکت های ایرانی نیز منتشر می شود. این مجموعه از سخت افزارها که در قالب یک نرم افزار می باشند ، طوری طراحی شده اند که به طور اتوماتیک توسط نرم افزار آن نسبت به شناسایی سخت افزارهای کامپیوتر کاربر اقدام میکند و سپس با شناسایی کاربر میتواند درایورهای سخت افزاری کامپیوترش را بدون نیاز به اتصال به اینترنت و دانلود اضافه ، نصب نماید. این مجموعه از درایورها روی ویندوز های ۷ و Vista و XP قابل نصب می باشد و هر دو نسخه ۳۲ بیت و ۶۴ بیت را شامل می شوند. با استفاده از این مجموعه از درایورها دیگر نیازی به جستجو در اینترنت برای یافتن درایورهای گمشده خود نخواهید داشت و با صرفه جویی در زمان و بسیار ساده میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید.
DriverPack Solution 13 R320 Final نصب و آپدیت خودکار سخت افزارها DriverPack Solution 13 R320 Final

 

این قالب های PSD که به سادگی در نرم افزار فتوشاپ قالب استفاده هستند ، می توانند قالب های زیبایی برای عکس های شما باشند . کیفیت بالای این فایل ها باعث می شود تا به راحتی هرعکسی را برروی آن ها جایگزین کنید و حتی آن ها را چاپ نمایید . ۲ فایل PSD با سایز ۲۰۰۰×۹۰۰ و کیفیت ۳۰۰dpi محتوای فایل فشرده ی این پست می باشند .

Photo on the Wall دانلود قالب های عکس برروی دیوار PSD Template   Photo on the Wall

 

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

IDM محبوب ترین دانلود منجیر دنیا Internet Download Manager 6.15.9 Final

 

Xilisoft Video Converter Ultimate نرم افزار قدرتمندی جهت تبدیل فرمت ، فایل های ویدیویی و صوتی می باشد که علاوه بر تبدیل فرمت دارای امکانات فراوان دیگری در زمینه فایل های ویدیویی می باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های ویدویی و صوتی HD و SD پشتیبانی میکند و میتواند آنها را به دیگر فرمت ها تبدیل نماید. این نرم افزار از نظر تبدیل دارای سرعت بالایی به دلیل استفاده از تمامی قدرت پردازش CPU می باشد. نرم افزار میتواند ویدیوهای معمولی را به ویدیوهای ۳d تبدیل کند. همچنین نرم افزار قادر است برای دستگاه های مالتی مدیا iPad, iPod, iPhone, PSP, PS3, Xbox, mobile phone, MP4 players به صورت اختصاصی تبدیل فرمت انجام دهد و به طور مستقیم فایل ها را به داخل آنها کپی نماید. نرم افزار میتواند یک فایل ویدویی یا صوتی را به چندین قسمت تبدیل کند یا برعکس چند فایل ویدویی یا صوتی را به یک فایل تبدیل نماید. استخراج صدا از فایل های ویدویی و قرار دادن واترمارک و زیرنویس روی فیلم ها و همچنین بریدن فریم ها و ساخت فیلم و کلیپ از عکس ها نیز از قابلیت های دیگر این نرم افزار می باشد. جهت مشاهده فرمت های پشتیبانی شده نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

xilisoft video converter حرفه ای ترین مبدل مالتی مدیا Xilisoft Video Converter Ultimate v7.7.2.20130418
 

StarBurn از نرم افزارهای محبوب در زمینه رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب میشود که به دلیل حجم کم و توانایی آن بسیار کاربردی میباشد.به کمک StarBurn کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات خود را بر روی CD/DVD ، Blu-Ray و HD-DVD رایت نمایند .همچنین این نرم افزار توانایی ایمیج گرفتن از دیسک های مورد نظر شما را نیز دارد.پشتیبانی از مدیا هایی نظیر CD-R/RW ، DVD-R/RW ، DVD+R/RW ، BD-R/RE HD-DVD-R/RW و DVD-RAM و همچنین توانایی ساخت دیسک های بوت از دیگر ویژگی های این نرم افزار محسوب میگردد .

StarBurn 15.0 Final رایت تمامی دیسک ها با StarBurn 15.0 Final
 

BS Player یکی ازبهترین پخش کننده چندرسانه ای برای فرمتهای DivX, HD and AVC video, movie, audio, DVD در دنیا می باشد.از سال ۲۰۰۰ که این پلیر عرضه شد،همواره یکی از محبوبتریت پخش کننده های مالتی مدیا بوده است.یکی از دلایل این محبوبیت،دادن تمرکز به کاربربرای تماشای فیلم بجای داشتن دغدغه برای یافتن کدک مناسب برای تماشای فیلم است.این ابزار در حال حاضر توسط بیش از ۷۰ میلیون کاربر استفاده می شود و همچنین به بیش از ۹۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است.این نرم افزار هم چنین از سی پی یو به مبزان کمی برای پخش فایلهای چندرسانه ای استفاده می نماید بنابراین برای افرادی که قابلیتهای سیستمی آنها زیاد نیست این پلیر انتخاب بسیار مناسبی می باشد.
حال شما میتوانید فیلمهای با کیفیت HD DVD and AVCHD را باعالی ترین کیفیت وبا نیازمندیهای سیستمی کم تماشا کنید.و یکی استثنایی این نرم افزار اینست که میتواند ویدئوهای موجود در یوتیوب را وسط آن مستقیما ازطریق اینترنت تماشا و برروی سیستم خود ذخیره نمایید.از همه مهمتر BS Player،پلیری رایگان بوده وتنظیمات پیشرفته ای برای زیرنویس داشته و از فرمتهای معروف زیرنویس مانند MicroDVD .sub, VobSub .sub + .idx, SubViewer .sub, (Advanced) SubStation Alpha .ssa or .ass, SubRip .srt, VPlayer .txtو غیره پشتیبانی کامل مینماید.علاوه براین به عنوان یک AVCHD player محسوب میشود که با آن میتوانید فایلهای ویدئویی با فرمت AVCHDرا که در دوربینهای دیجیتال استفاده میشوند را مشاهده کنید.

BSPlayer Pro پخش مالتی مدیا با BS.Player Pro 2.64 Build 1073 Final

 

 

     نويسنده : پوریا سهرابی        دسته : <-PostCategory->        19:7 - شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:,        بازديد :              

لينک دوستان

لينک هاي روزانه

امكانات وبلاگ
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 105369
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1







این پست فقط مخصوص اعضا میباشد